vineri, 4 ianuarie 2013

Schimb de link

Au trecut sarbatorile, asa ca sa incepem treaba. Azi m-am gandit sa incep optimizarea blogului meu, sper sa mearga bine. Am gasit un site, cred eu interesant. Este un site de schimb de linkuri, pentru toti cei care vor sa faca schimb de linkuri si nu au cu cine. Se ofera link-uri directe, pe cuvinte cheie si o descriere optionala, un top lunar al celor mai bune linkuri si posibilitatea de a primi reviwuri de la utilizatori. Au page rank 4 si nu cer decat un link in blogroll, in footer, intr-un post dedicat, nu conteaza. Un link, ca sa se poata numi ca s-a facut schimb de link. Cum functioneaza? Ce se primesete si nu e spam, pr0n, gambling ori alte prostii, se aproba. Se pastreaza linkurile pentru totdeauna, dar se verifica in 24 de ore daca se gaseste un link catre site-ul schimbdelink.ro, daca nu jocul se termina. Dar, daca peste cateva luni va razganditi si scoateti link-ul lor de pe site-ul vostru, ei in continuare vor mentine linkul vostru pe site-ul lor. Eu cred ca este ok si merita incercat. Daca vrei poti incerca pe lincul urmator: Schimb De Linkuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu