vineri, 6 septembrie 2013

Trupa Akcent s-a destramat!

 Sursa Reginele.ro
Akcent este numele unei formații muzicale dance din România. Grupul s-a lansat în anul 1999, atunci fiind alcătuită din Adrian Sînă și Ramona Barta.
Una dintre cele mai de succes trupe de baieti din Romania, si-a anuntat destramarea. Chiar daca baietii nu s-au despartit in cele mai bune conditii, Adi Sina a vrut sa multumeasca fanilor pentru sustinere in toti acesti ani.
“Akcent este cea mai intensa aventura de viata pe care o traiesc, atat singur, cat si alaturi de toti prietenii care au cantat alaturi de mine in trupa – Ramona, Mihai, Sorin, Marius si Cornel. O calatorie in care am avut sansa sa cunosc personalitati de pe toate continentele lumii, sa vizitez si sa gust din aroma mai multor civilizatii decat am sperat, sa-mi fac milioane de prieteni. Am crescut odata cu industria muzicala locala si am avut ocazia sa promovez sonoritatile create in Bucuresti, din India si Pakistan pana in America sau Rusia.

Tu, cel care imi asculti muzica de atatia ani, vii la concertele Akcent sau traiesti alaturi de Akcent pe Facebook, esti prietenul Akcent apropiat, responsabil pentru toate bucuriile pe care le-am trait in cei 14 ani de cariera. Acesta este motivul pentru care simt ca este responsabilitatea mea sa te anunt ca incepand de astazi Akcent incepe un nou capitol! Akcent se reinventeaza”a postat Adi pe pagina lui de Facebook.
Akcent este o formatie dance din România. Grupul s-a lansat în anul 1999, atunci fiind alcătuită din Adrian Sînă și Ramona Barta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu